مصاحبه پاکو خمز درباره زیدان
 
کریستیانو رونالدو
جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان فوتبال
17 / 8 / 1393برچسب:, :: ::  نويسنده : Sina HD


برای من زیزو یک استعداد درخشان است ...


    سرمربی رایو در آستانه دیدار امشب برابر رئال مادرید درباره اسطوره مادریدی ها صحبت کرده است. به گزارش Football Espana، پاکو خمز سرمربی رایو در رابطه با درگیری و مشکلی که با زین الدین زیدان در رسانه ها داشت به مارکا گفت: "من هیچ جنگی با کسی ندارم و فقط نظرم را گفتم. هیچ مشکلی وجود ندارد و هیچ تقابلی با زیدان و رئال مادرید ندارم و فقط ما نیاز داریم که همگی از قانون پیروی کنیم. برای من زیدان یک استعداد درخشان است و فقط فکر می کنم که شرایط باید با دقت و با توجه به قوانین برقرار شود."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان مطلق فوتبال "کریستیانو رونالدو"
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 31306
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1